You're reading the Hungarian version of this article.Click here to read the English version.

Szívinfarktusra játszik a Nevermind, a biofeedback horrorjáték

Gare – 2014. október 16. 22:51
Share on

Nevermind, a biofeedback horrorjáték – ha ez a mondat pedig egyelőre még nem jelentene sokat, nem kell aggódni, hamarosan következik a magyarázat. A játékban egy nem mindennapi orvost – egy Neuroprober-t – alakítunk, aki pácienseinek elméjébe szó szerint belépve próbál rájönni az őket kínzó súlyos traumák okaira. Röviden összefoglalva, a Nevermind egy mechanikailag rendkívül egyedi, Myst-szerű horror-kaland, mely a bizarr rémálmok és traumák világába kalauzol el, az ottani szörnyűségeket átélve pedig számon tartja, hogy mindez a játékosra mekkora hatást képes gyakorolni. Ez gyakorlatban annyit tesz (és itt válik rendkívül érdekessé a dolog), hogy a Nevermind a játékos pulzusszámát kiértékelve dönti el, hogyan reagáljon – minél jobban úrrá lesz rajtunk a félelem és a stressz, a játék annál nehezebbé válik majd. Ez így első hallásra talán kicsit keményen hangzik, de – mint sok minden másnak – ennek is oka van: a lényeg, hogy a játékos képes legyen felülkerekedni félelmein, s nagy levegőt véve, teljes kontrollban vágjon neki a rémálomnak. Az ötlet érdekes, a játék első Kickstarter kampánya azonban idén márciusban mégsem érte el a kitűzött célt, így a csapat úgy döntött, újra nekiveselkedik a dolognak. A második Kickstarter a szerényebb célkitűzés mellett ezúttal az Intel támogatását is élvezi, hogy a cég RealSense technológiája révén tovább tökéletesíthesse az amúgy is ambiciózus projectet.

A sikeres Kickstarter esetén a Nevermind PC-n (Oculus támogatással megtoldva), Mac-n és Xbox One-on fog megjelenni jövő októberben.


If you liked this article, follow us on our channels below and/or register!
Discussions